Young & Free Jewelry

Young & Free Jewelry
Haarlem,
Online shop
Stel je vraag
(+31) 6 361 589 31
Belverzoek aanvragen

Laat je gegevens achter en wij nemen contact met je op

Winkelmand

Veelgestelde Vragen

Vragen en antwoorden

Door met liefde en zorg met je sieraden om te gaan. Als je een sieraad niet draagt kun je hem het beste opbergen in een sieradendoosje.  Het beste is om de sieraden gescheiden te bewaren van elkaar, dit kan bijvoorbeeld in een bijou zakje of vloeipapier. Daarnaast is het beter om de sieraden niet te dragen wanneer je aan het sporten bent, zwemt, doucht of ruw werk aan het doen bent.

Het verschilt per materiaal wat de garantievoorwaarden zijn.
Voor de roestvrij stalen, koperen en goldplated sieraden geldt een garantietermijn van 3 maanden op fabriek- en materiaalfouten en het verkleuren.
Voor zilveren en gouden sieraden geldt een garantietermijn van 6 maanden op fabriek- en materiaalfouten, de stenen en het verkleuren.

 

Ben je je ringmaat vergeten en wil je hem graag opmeten? Klik dan hier.

Maandag tot vrijdag van 09:00- 17:00.
Zaterdag van 10:00 tot 17:00.
Zondag gesloten. 

De sieraden die wij op voorraad hebben, worden binnen 2 dagen bezorgt.

De sieraden die wij niet op voorraad hebben, worden binnen 10 dagen bezorgt.

Voor gouden sieraden boven de 1 gram en zilveren sieraden boven de 8 gram zijn de levertijden circa 14 dagen.  Dit komt, doordat de sieraden eerst gekeurd worden bij een keurcentrum om je te verzekeren dat het sieraad dat je bestelt van goede kwaliteit is en aan alle wettelijke eisen voldoen.

Bij Young & Free Jewelry zijn de verzendkosten gratis boven de € 50,- .
Onder dat bedrag betaal je €4,10 per pakketje. 

Je nieuwe sieraad wordt standaard geleverd in een luxe verpakking. Wij focussen ons op persoonlijke aandacht en dit zul je ook terug zien in het pakketje. Een sieraad van Young & Free Jewelry is daarom ook erg leuk om cadeau te doen.

Wij staan altijd open voor nieuwe samenwerkingen. Stuur een mailtje naar info@youngandfreejwelry.nl  om te kijken of we iets voor elkaar kunnen betekenen.

Dat vinden wij vervelend om te horen. Bij een beschadigd artikel zullen wij er natuurlijk voor zorgen dat er een nieuw artikel voor in de plaats komt of dat we het geld terugstorten. Dit geldt ook voor een verkeerd verzonden artikel. Check het stappenplan om de zending te retourneren. Kom je er niet uit? Neem dan gerust contact op met de klantenservice.