Klachtenregeling

Klachtenregeling

Heb je een klacht? Erg vervelend, maar geen nood! Wij horen graag wat het probleem is.

Stuur een mailtje naar info@youngandfreejewelry.nl of vul het contactformulier in op onze contactpagina en laat ons weten waar je tegen aan bent gelopen of wat het probleem is. Je kunt ons ook telefonisch bereiken, het telefoonnummer vind je ook op onze contactpagina. 

Nadat je je klacht bij ons hebt neergelegd gaan wij kijken wat we voor je kunnen betekenen en zullen we samen naar een passende oplossing kijken. Wij zullen na het ontvangen van je klacht binnen 5 werkdagen contact met u opnemen.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.